Tineret

iulie 13, 2015
 

TERRANOVA va deschide la Iași cel mai mare magazin din nordul țării

Mai multe articole de »
Postat de:
Etichete: , , ,

Accesibil, proaspăt, cu stil şi cu un raport excelent calitate-preţ. Acestea sunt însuşirile Terranova, unul dintre cele mai importante branduri europene cu preţuri mici, orientat către ţinuta urbană pentru tineret. Brandul italian de modă va deschide în luna iulie, la Iulius Mall, primul magazin din Iaşi şi cel mai mare din nordul ţării, pe o suprafaţă de 840 mp.

Magazinul va oferi toată gama de piese vestimentare cu brandul Terranova –  îmbrăcăminte pentru bărbaţi, femei şi copii – cu un look total nou, proaspăt, plin de culoare şi în trend.

Brandul Terranova este prezent pe piaţa din România din anul 2003 şi are şase magazine, deschise în Bucureşti, Cluj – Napoca, Suceava, Timişoara, Braşov şi Oradea.

Brandul, care s-a lansat în 1988 şi care este comercializat de Teddy Corporate Group (Gruppo Teddy, o corporaţie de „familie”, cu răspândire multinaţională, fondat în Rimini, Italia), se află pe pieţele internaţionale datorită stilului său metropolitan, modern,  precum şi caracterului său mereu proaspăt şi permisiv, simplu şi aspectuos, în acelaşi timp. Până la sfârşitul anului 2014, Terranova a deschis 463 de puncte de vânzare, în 39 de ţări.

Terranova este un brand lejer din toate punctele de vedere: uşor de purtat, un produs care se potriveşte oricui;uşor de cumpărat, datorită preţului său accesibil; uşor de vizitat, mulţumită sentimentului de libertate pe care-l trăieşti în fiecare magazin.

Terranova este un brand al Teddy Corporate Group, o corporaţie multinaţională „de familie”, a cărei activitate s-a bazat pe comercializarea hainelor, încă din 1961. Teddy Corporate Group gestionează trei branduri (Terranova, Rinascimento şi Calliope) şi funcţionează în 48 de ţări, printr-o reţea formată din 571 de magazine cu amănuntul şi 19 depozite angros. Vânzările sale totale s-au ridicat la 550 milioane de euro în 2014.Teddy Corporate Group are peste 2.300 de angajaţi.





 
 

 

Istoria automobilului în România

România anului 2018 este o ţară supraaglomerată de maşini. Nu concepem deplasarea fără maşină! Ne plângem frecvent că trăim într-un mediu extrem de poluat…Țara noastră nu are o bogată istorie în ceea ce p...
de Laura Romila
 

 
 

VREAU!

„Vreau să ne jucăm, vreau să îmi cumperi gadget-uri, vreau să plec în tabără, vreau să ies cu prietenii” – un șir nesfârșit de cereri, care debutează în prima zi de viață a copilului și ține până c...
de Laura Romila
 

 
 

Generația „NEET”

Guvernul vrea să convingă angajatorii din România să încheie contracte de muncă și cu tinerii care nu sunt preocupați de școală, numiți de specialiști ″Generația NEET″⁣. Dacă angajatorul depune o cerere la a...
de Laura Romila
 

 

 

ADMITERE 2018 Universitatea „Apollonia” din Iaşi

VIITORUL TĂU DEPINDE DE ALEGERILE PE CARE LE FACI ACUM! Vrei să devii un profesionist în Comunicare şi Relaţii Publice? Vrei să descoperi lumea din spatele micului ecran, să înveţi să filmezi, să montezi sau să devi...
de Laura Romila
 

 
 

CASE DE SUTE DE ANI, MUTATE PENTRU CA TURIȘTII SĂ AJUNGĂ MAI UȘOR LA ELE

Bucovina, o parte a României puțin știută, care-i fascinează pe vizitatori cu frumusețea ei, își păstrează tradițiile și autenticitatea. În ultimii ani, zeci de case vechi au fost renovate și de multe ori mutate, ...
de Laura Romila
 

 




 
Marmura iasi Promovare online Carucioare copii suplimente nutritive & pro nutrition Granit iasi