Serviciul Facebook Gifts urmează să fie modificat după nici un an de când fusese inaugurat. Acesta va trece printr-o modificare majoră, care va pune capăt vânzării cadourilor fizice. Pe de altă parte, rețeaua socială va sugera utilizatorilor diverse cupoane și oferte digitale care vor putea fi cumpărate și dăruite utilizând creditele Facebook.
Utilizatorii vor putea cheltui creditele pe paginile magazinelor prezente pe rețeaua de socializare. Acestea reprezentau, de altfel, 80 de procente din totalul vânzărilor. În comparație cu darurile fizice, implică cheltuieli reduse, deci mișcarea care se pregătește în săptămânile care urmează pare logică. Acest serviciu fusese lansat în septembrie 2012 și trebuia să ajungă la nivelul la care să concureze cu Amazon. Așteptările au fost mari, iar dezamăgirea a fost pe măsură, chiar dacă Facebook Gifts dădea posibilitatea utilizatorilor să trimită celor dragi bomboane de ciocolată, animăluțe de pluş sau carduri de reducere la diferite magazine. Deoarece vânzările de cadouri fizice nu s-au ridicat nici măcar la 20 de procente din total, serviciul a fost oprit.
Pe de altă parte, rețeaua va lansa propriul său card de cadouri. Acesta din urmă se aseamănă cu un card de credit preplătit pe care utilizatorii îl vor putea trimite prietenilor. La rândul lor, aceștia vor putea cumpăra diverse reduceri. Pentru moment, rețeaua de socializare nu a anunțat cu exactitate ce tipuri de cupoane vor putea fi înscrise, dar acest detaliu urmează să fie lămurit în cursul săptămânilor următoare.
Sursa: www.yoda.ro
Autor: Marius-Constantin POPA, Redactor Info APOLLONIA