O carte scrisă de un jurnalist american încearcă să diferenţieze între preferinţa oamenilor pentru Pepsi sau Coca-Cola.
“Pepsi este mai dulce decât Coca-Cola. De asemenea, Pepsi are o uşoară aromă de lămâie, în timp ce Cola are o aromă slabă de stafide şi vanilie. însă aceste arome îşi pierd din intensitate după primul pahar, lucru care dezavantajează Coca-Cola”, scrie Malcolm Gladwell, jurnalist la „New Yorker”, în cartea sa despre intuiţia umană, Blink, potrivit ZF.ro.
În ce priveşte conţinutul nutriţional, Pepsi are puţin mai mult zahăr, calorii şi cofeină, în timp ce Coca-Cola are mai mult sodiu.
De asemenea, mai există diferenţe între alte arome naturale din compoziţia celor două băuturi. Cu toate acestea, multe persoane nu pot face diferenţa între ele.
Un studiu realizat de Samuel McClure şi Read Montague a arătat că preferinţele se împart în mod egal între consumatori, atunci când aceştia nu cunosc brandul băuturilor.
Ceea ce contează cu adevarat este brandul, iar Coca-Cola este indiscutabil în avantaj.
Sursa: newsiasi.ro