Programul „Psy for Kids” organizat de PsychologyCenter şi Librarium Palas continuă cu un atelier de dezvoltare a competenţelor emoţionale, sociale şi cognitive pentru copii.
Acest atelier este un program educativ ce facilitează optimizarea psiho-emoţională a copilului şi îl sprijină în dezvoltarea competenţele emoţionale şi sociale: acceptare necondiţionată de sine, abilităţi de relaţionare interpersonală, strategii de rezolvare de probleme şi luare de decizii, abilităţi de a face faţă emoţiilor problematice, abilitatea de comunicare cu părinţii.
Modulele atelierelor au la bază un program educaţional conceput de specialişti în domeniul educaţiei raţional-emotive şi comportamentale, în care se lucrează după manuale special concepute în acest scop, adaptate la caracteristicile de vârstă ale copiilor.
Activităţile sunt astfel alcătuite să poată fi utilizate în grupuri de copii cu aproximativ aceeaşi vârstă şi în fiecare săptămână abordează secvenţial câte o abilitate socială, emoţională, cognitivă.
În fiecare sâmbătă (grupa 5-7 ani) şi duminică (grupa 7-12 ani), la ora 11.00, sunteţi aşteptaţi cu cei mici la Librarium Palas.
Coordonator program: Psih. dr. Diana Teodorescu – psihoterapeut specializat în terapii cognitiv comportamentale; psiholog specialist în psihologie educaţională, cu peste 10 ani experienţă în evaluare psihologică, consiliere şi terapie pentru copii, adolescenţi; formator în domeniul educaţional.
Activităţile sunt astfel alcătuite să poată fi utilizate în grupuri de copii cu aproximativ aceeaşi vârstă şi în fiecare săptămână abordează secvenţial câte o abilitate socială, emoţională, cognitivă.
În fiecare sâmbătă (grupa 5-7 ani) şi duminică (grupa 7-12 ani), la ora 11.00, sunteţi aşteptaţi cu cei mici la Librarium Palas.
Coordonator program: Psih. dr. Diana Teodorescu – psihoterapeut specializat în terapii cognitiv comportamentale; psiholog specialist în psihologie educaţională, cu peste 10 ani experienţă în evaluare psihologică, consiliere şi terapie pentru copii, adolescenţi; formator în domeniul educaţional.