Miercuri, s-a lansat la Iaşi cel mai nou program de marketing comunitar, prin care antreprenorii câştigă vizibilitate, datorită asocierii cu o motivaţie socială. Programul Cardul Comunităţii sprijină antreprenoriatul local şi proiectele comunitare. Programul funcţionează în România de cinci ani, fiind implementat cu succes în alte patru oraşe din ţară. Antreprenorii locali oferă un discount la fiecare achiziţie de produse şi servicii şi donează o sumă în numele clientului pentru Fondul Comunitar. Acest fond este administrat de Fundaţia Comunitară Iaşi şi este destinat organizaţilor non- guvernamentale şi grupurilor civice de iniţiativă, pentru proiectele de dezvoltare urbană.
În urma acestui proiect comunitar, înteprinzătorii beneficiază de o promovare inteligentăşi avansată. Totodată, clienţii au posibilitatea de a afla de ce reducere dispun şi care sunt promoţiile săptămânale.
În prezent, s-au alăturat programului zece firme din Iaşi, care contribuie la fondul comunitar. Antreprenorii acestor operatori economici au astfel acces la noi modalităţi de comunicare şi fidelizare a clienţilor.
În momentul în care se va deschide concursul de proiecte, utilizatorii cardurilor Comunităţii aleg prin vot ideile care vor primi finanţare. Pentru ca valoarea investită să fie una semnificativă se va lansa anual câte un concurs dedicat proiectelor de dezvoltare urbană.
Diana Mihai