ADRA România lansează o nouă campanie națională împotriva violenței în familie. După campaniile de succes din anii trecuți, “Îți place să dai? Alege-ți un partener pe măsură!” desfășurată în parteneriat cu campionul mondial Leonard Doroftei și “Ciocu’ Mare” destinată convingerii femeilor care suferă abuzuri să ia atitudine și să anunțe autoritățile, în acest an, ADRA România lansează o campanie inedită, de încurajare a comportamentului pozitiv și de apreciere a bărbaților adevărați care iubesc, prețuiesc și protejează bunul lor cel mai de preț: Familia!
“Ce este un bărbat adevărat? Mai există bărbați adevărați? Cum îi putem aprecia public pe aceștia astfel încât să arătăm că normalitatea arată altfel și că bărbații violenți nu sunt o generalitate? Aceste întrebări stau la baza campaniei din acest an” a declarat Sorin Goleanu, director executiv ADRA România.
În acest scop, al aprecierii bărbaților adevărați, a fost dezvoltată în jurul fularului albastru, simbolul acestei campanii, o amplă campanie de comunicare beneficiind de sprijinul a peste 200 de voluntari, 250.000 de materiale promoționale tipărite, amenajarea a peste 50 de standuri în peste 20 de orașe importante din România, un clip TV dedicat și o promovare susținută în mediul online și mass-media locale și naționale.
La Iaşi evenimentul va fi lansat sâmbătă, pe 14 decembrie, în cadrul unui eveniment organizat de AMiCUS Iaşi la ArtHouse Cinema ora 17.30 şi unde se urmăreşte combaterea abuzului sexual asupra copiilor.
În zilele 15 – 17 / 21 – 24 decembrie vor fi amplasate în diferite centre comerciale din Iași standurile ADRA – Bărbaţi Adevărați.
Fularul, gândit ca un cadou ce poate fi oferit Bărbaților Adevărați de către soții, prieteni sau familii, ca simbol al aprecierii și al încurajării comportamentului pozitiv, plin de iubire și respect față de cei apropiați, poate fi comandat direct de pe site-ul ADRA România (www.adra.ro/barbati-adevarati) printr-o donație de doar 20 lei care acoperă strict cheltuielile de producție, ambalare și expediere a produsului.