Persoana care nu primeşte bon fiscal şi nu i se restituie banii pentru un produs cumpărat dintr-un magazin ori nu este lăsată să plece din restaurant fără să achite consumaţia, tot fără bon, poate apela Serviciul 112 sau chema ANAF, este de părere purtătorul de cuvânt al Guvernului, Corneliu Calotă.
Introducerea Loteriei bonurilor fiscale a fost avizată, miercuri, de Guvern, cu un sistem de extragere lunară sau ocazională a bonurilor primite de cumpărători pentru produse/servicii în valoare cuprinsă între 1-999 lei, şi cu posibilitatea ca, din martie, un client să aibă dreptul să nu achite produsul selectat sau consumat dacă nu a primit bon fiscal de la comerciant.
Agenţii economici vor fi obligaţi să afişeze în locuri vizibile informaţii privind acest drept al clienţilor.
Clienții care nu primesc bon fiscal ar putea apela Sistemul Unic de Apeluri de Urgenţă 112 sau pot chema reprezentanţii Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF).
Sursa: Mediafax