Toate produsele sunt mai ieftine cu cel puțin 40 de procente în Statele Unite ale Americii. Multe magazine prezente pe internet în State nu expediază produse în țara noastră, dar s-a găsit o soluție pentru această problemă. De exemplu, după adăugarea unui produs în coș, cumpărătorul observă că apar unele probleme, adică unele produse nu pot fi livrate. Pentru a rezolva această problemă, trebuie specificată pe site o adresă din State.
Soluția este www.shipito.com și este un site care pune la dispoziția utilizatorilor trei depozite, două în State și unul în Austria. De obicei, ei nu taxează pe abonament, ci pe colet. Din moment ce clientul își face un cont gratuit la ei, își face trei adrese poștale. Dacă, de exemplu, clientul își face o adresă în California, una în Oregon și alta în Austria, statul Oregon nu percepe taxe de vânzări, iar atunci când clientul va mai cumpăra ceva din State și va cere să fie livrat acolo, nu va trebui să plătească taxele de vânzare.
Mai departe, www.shipito.com primește coletul clientului, le așează pe un raf, iar de acolo vor trebui trimise pe adresa clientului din țara noastră. Ulterior, se poate apela la un serviciu poștal, cum ar fi USPS. Problema apare în momentul ridicării coletului: se poate cere livrarea acasă, printr-o firmă de curierat, care va plăti la vamă taxele pentru client, sau se poate ridica pachetul de la poștă. Pentru telefoane sau calculatoare, nu există taxă vamală, așa că va trebui plătit doar TVA-ul.
Sursa: www.yoda.ro
Autor: Marius-Constantin POPA, Redactor Info APOLLONIA