Sute de reclamații ajung lunar la Comisariatul Judeţean de Protecţia Consumatorilor din Iaşi. Cele mai multe plângeri ale ieșenilor sunt îndreptate spre companiile de telefonie mobilă, cablu şi internet dar şi împotriva unităţilor bancare.
Tot mai mulţi ieşeni se arată nemulţumiţi de instituţiile bancare şi companiile ce oferă servicii de cablu, internet, telefonie mobilă şi fixă. Pentru că nu au reuşit să-şi rezolve problemele printr-o comunicare cu agenţii economici în cauză, clienţii acestora au apelat la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor din Iaşi.
Unul dintre reclamanţi a sesizat comisarii Protecţiei Consumatorilor, dupa ce o unitate bancară nu i-a răspuns în termenul legal la o cerere. O altă sesizare intrată în vizorul Biroului de Reclamaţii al Protecţiei Consumatorilor din Iaşi vine din partea unei tinere nemulţumită de o companie de cablu din Iaşi.
În cazul acestor sesizări, comisarii Protecţiei Consumatorilor din Iaşi urmează să efectueze controale pentru a verifica cele reclamate iar în cazul în care plângerile sunt întemeiate, agenţii economici riscă sancţiuni de până la 50.000 lei.
Reporter: Carmen STANCIU