CFR Călători informează că începând din data de 2 mai și până pe data de 30 iunie 2018, se desfăşoară la nivel național un program de reabilitare a parcului de vagoane și automotoare, pentru îmbunătățirea condițiilor de călătorie oferite pasagerilor.
Programul de reabilitare în interiorul vagoanelor și automotoarelor are scopul de a creşte confortul călătorilor şi constă în:
- verificarea/repararea instalaţiilor de climatizare
- curățarea/schimbarea tapiţeriilor scaunelor
- schimbarea spațiilor vitrate afectate (geamuri fisurate, mătuite, etc.)
- curățarea cabinelor de toalete și repararea subansamblurilor de care ține buna funcționare a acestora.
Bugetul alocat acestei acțiuni este de peste 1,6 milioane de lei.
„Pentru un transport feroviar de calitate, recomandăm pasagerilor să respecte regulile de bună cuviință prin menținerea stării de curățenie din vagoane și din grupurile sanitare”, transmit reprezentanții CFR.
Telefonul calatorului (telverde):
La numărul de telefon 0800 88 44 44, pot fi solicitate informaţii cu privire la eventualele probleme deosebite pe care călătorii le întâmpină în parcurs.
Informaţiile cu privire la mersul trenurilor sau tarife nu se transmit prin e-mail şi pot fi obţinute atât online de pe site-ul www.cfrcalatori.ro , cât şi de la birourile de informaţii din staţiile de cale ferată sau din agenţiile de voiaj .
Sursa: cfrcalatori.ro