GlaxoSmithKline (GSK) România a lansat cea de-a VII-a ediție a stagiului pentru absolvenți. Programul este intitulat „Pornește la drum cu GSK”. Cei care doresc să participe trebuie să se înscrie prin completarea unui formular online, pe site-ul GSK, până pe 14 octombrie.
Cei interesați trebuie să fie absolvenți din promoția 2013 la nivel de licență și master în unul din domeniile Medicină, Farmacie, Stomatologie, Biologie, Chimie, Studii Economice, Drept sau Marketing. Se pot înscrie și candidați care au participat pe parcursul studiilor la activități extracurriculare sau au participat la programul „Work and Travel”, la conferințe, seminare sau au beneficiat de burse universitare.
„În GSK, susținerea și dezvoltarea talentelor este o parte integrantă a strategiei de business, iar acest program ne ajută să identificăm și să integrăm viitori profesioniști. […] De-a lungul celor șase ediții, GSK a dovedit participanților că oferă experiențe de business diverse, din care învață și se dezvoltă, într-un mediu de lucru stimulant, sănătos și înalt performant. Ne așteptăm ca și în acest an interesul să fie la fel de mare și suntem încrezători că tinerii absovenți ne vor surpinde și la aceasta ediție”, a precizat Iulia Dobrițoiu, HR Director & Commercial Excellence Lead, GlaxoSmithKline România.
Absolvenții selectați vor avea ocazia să lucreze timp de șase luni în cadrul diviziei GSK Pharma sau pentru o perioadă de un an în cadrul diviziilor GSK Consumer Healthcare sau Europharm Distribuție. Ei vor fi sprijiniți de colegi și de către manager pentru a putea dezvolta și implementa proiecte în aria în care au fost selectați.
La finalul programului, în funcție de performanța demonstrată și de nevoile de business, participanților li se va oferi oportunitatea de a se angaja în cadrul companiei.
Procesul de selecție va consta în evaluarea aplicațiilor, interviurilor telefonice și testelor de personalitate. Apoi, tinerii selectați vor participa la un workshop care se va desfășura pe parcursul a trei zile, unde vor avea loc prezentări de business, role play-uri și evaluăari. În cadrul acestuia, participanții vor cunoaște mai bine compania și oportunitățile de dezvoltare pe care le oferă.
Programul a fost lansat în 2007 pentru a sprijini tinerii cu potențial. De la lansarea programului, numărul candidaților a crescut în fiecare an, ajungând, anul trecut la 800 de candidați. Pe parcursul celor șase ediții, aproximativ 40 de tineri au fost angajați în unul dintre departamentele: vânzări, marketing, financiar, logistică, controlul calității sau administrativ.