Educatie

octombrie 16, 2013
 

S-a dat startul înscrierilor în CompetițIAA

Mai multe articole de »
Postat de:
Etichete: , , , ,

IAA Young Professionals lansează cea de-a treia ediție a CompetițIAA, concurs care oferă studenților pasionați de marketing și comunicare șansa unei experiențe practice în domeniu, prin simularea unui pitch plătit în fața a patru clienți mari: Ursus, Leo Burnett, Mediafax și Fundația Noi Orizonturi.

„Sunt foarte mulți studenți care vor să lucreze în comunicare, iar în CompetițIAA au șansa să își testeze ideile într-un mediu foarte aproape de realitate: cu un brief pe o situație de comunicare clară și actuală, al unui client real și cu pitch-uirea propunerilor direct în fața celor care au putere de decizie pe brandul respectiv. Ne bucurăm că anul acesta am reușitsă convingem patru clienți să asculte și să evalueze ideile studenților: o companie mare, o agenție importantă, un trust media și un ONG cu activitate națională, adică toate domeniile de care un pasionat de comunicare poate fi interesat. Sper să avem cât mai mulți generatori de idei care să se înscrie în CompetițIAA 3.0, pentru că noi am pregătit brief-uri provocatoare de creativitate și premii care să răsplătească ideile convingătoare”, a declarat Nicoleta Deliu, președintele IAA YP.

Pentru a putea intra în CompetițIAA 3.0., studenții trebuie să își facă propria lor „agenție” și să urmeze pașii de înscriere. În prima etapă, echipe formate din trei-patru studenți sau masteranzi trebuie să completeze formularul de înscriere până pe 3 noiembrie.

Etapa a doua va începe pe 6 noiembrie, când cele 20 de echipe finaliste selectate vor fi anunțate în cadrul unei sesiuni de debriefing cu un specialist în comunicare. În urma acestei sesiuni, se vor trage la sorți cinci echipe finaliste pentru fiecare din cele patru brief-uri. Prezentările finale, atunci când echipele au șansa să își dovedească performanța în fața celor patru clienți, vor avea loc pe 21 și 22 decembrie.

„Experiența câștigată în provocarea lansată de IAA Young Professionals vine pentru a da libertatea minților creative să se exprime într-un cadru care depășește sfera teoriei sau a mitului că ideile bune pot să vină doar de la oameni cu cunoștințe vaste în spate. Prin prisma proiectului participanții au acces la un networking bine închegat și de ce nu, la posibilitatea  de a avea un job chiar în industria de marcomm. Credem mult în entuziasmul și dorința oamenilor care vor să lase o amprentă în munca lor, tocmai de aceea am pregătit această provocare pentru ei”, a precizat Diana Lupescu, membru IAA YP și Project Manager CompetițIAA.

Pe lângă oportunitatea de a interacționa cu clienți reali și testarea abilităților în domeniu, echipele câștigătoare vor fi răsplătite cu premii în bani.

Ca element de noutate, CompetițIAA 3.0 aduce echipelor finaliste sesiuni de mentorat cu specialiști în comunicare, care îi vor ghida și îndruma pe tot parcursul rezolvării briefurilor.

Edițiile anterioare CompetițIAA au avut rezultate peste așteptări: peste 250 de participanți înscriși în 70 de echipe, 200 de persoane care s-au bucurat de traininguri cu profesioniști din domeniu, precum și de suportul organizațiilor studențești.





 
 

 

Probe de foc pentru elevii din judeţul Iaşi

Luna decembrie îi întâmpină pe liceenii din judeţul Iaşi cu simularea examenului de bacalaureat şi a evaluării naţionale. La probele examenului de bacalaureat organizat de Inspectoratul Şcolar Judeţean Iaşi s-au în...
de
 

 
 

Rezultate simulări bacalaureat, clasa a XII-a: Promovabilitate de 52,8% la Limba română, 67,78% la Limba maternă

Rezultatele probelor susținute în cadrul simulării naționale pentru examenul de Bacalaureat arată că elevii clasei a XII-a au obținut note peste 5, astfel: 52,8% la Limba română, 67,78% la Limba maternă, 42,51% la pro...
de
 

 
 

În Iași au fost înregistrate rezultate slabe la simularea pentru bacalaureat. În 16 licee nimeni nu a luat notă de trecere

În cadrul simulării examenului de bacalaureat susținută în ultima lună a anului trecut au fost înregistrate rezultate slabe. Un număr de 16 unități de învățământ au obținut o rată de promovabilitate de zero pro...
de
 

 

 

Simulare de tip retro-planning: Iași – Capitală Culturală Europeană 2021

Vineri, 15 noiembrie, de la ora 17.30, în Mansarda Muzeului Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” Iași are loc prima întâlnire IDEATOR Iași 2021. Managerul cultural Oana Ioniţă Năsui, coordonator de comunicare al p...
de
 

 
 

Elevii de la Colegiul „Emil Racoviță” simulează o serie de întâlniri din cadrul ONU

În perioada 15-17 noiembrie, Colegiul Naţional  „Emil Racoviţă” din Iaşi va fi gazda celei de-a cincea ediții a Conferinţei Naţionale Model United Nations. Deschiderea oficială va avea loc vineri, 15 noiembrie, de...
de
 

 




 
Marmura iasi Promovare online Carucioare copii suplimente nutritive & pro nutrition Granit iasi