Miercuri, studenţii din Iaşi au avut şanşa să participe la conferinţa BuzzCamp, pentru a afla experienţele liderilor unor companii din diferite domenii.
La acest eveniment au luat parte şase companii cu profiluri diferite, din audit, IT, vânzări, marketing şi resurse umane. Liderii şi managerii le-au împărtăşit celor prezenţi experienţele personale pe care le-au trăit de-a lungul carierei. Aceştia le-au prezentat studenţilor profilul ideal al unui angajator.
BuzzCamp încearcă să satifacă necesitatea studenţilor de a accesa informaţii despre oportunităţile existente pe piaţa forţei de muncă. Dacă într-un anumit domeniu de activitate sunt mai multe oferte de angajare, reprezentanţii BuzzCamp fac totul pentru a pune la dispoziţia studenţilor cererile firmelor potenţial angajatoare.
BuzzCamp se adresează tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18- 26 ani, care doresc să afle mai multe despre activitatea internă a corporaţiilor. Marii angajatori de top din România vin special la acest gen de manifestări pentru a se întâlni cu viitorii angajaţi. Studenţii care au venit la BuzzCamp trec printr-un proces de selecţie, în funcţie de profilul fiecărui aplicant. În urma selectării au fost înregistraţi doar 200 studenţi, care au conturat profilul perfect pentru companiile angajatoare interesate. Reprezentanţii BuzzCamp şi companiile urmăresc atent ca fiecare student înregistrat să îşi găsească un loc de muncă.
Sfatul companiilor adresat tinerilor este ca aceştia să se specializeze în cât mai multe domenii de activitate şi să înveţe măcar două limbi străine, pentru a avea un avantaj la angajare.
BuzzCamp este evenimentul unde tinerii află informaţii despre cele mai atractive perspective de angajare şi au ocazia să interacţioneze cu reprezentanţii ai companiilor de top.