După ce Burda Internațional achiziționase toate activitățile Sanoma Hearst România, compania își schimbă denumirea legală în Burda Media București, începând cu data de 7 martie 2014. Noul administrator al companiei este Sandrin Apostoloiu. Acesta urmează, de asemenea, să conducă activitatea din cadrul Burda România, ce va rămâne deocamdată o entitate separată.Prin Burda Media București va fi creată o companie media modernă și stabilă, ce va fi bine poziționată în exploatarea tuturor oportunităților de pe piața de publicații și media din mediul online din țara noastră. Din poziția de Director de Publicitate al acestui grup, Florentina Păuna-Laudă urmează să propună clienților de publicitate noi perspective pentru succes.
Mărci renumite precum: Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men’s Health, Auto Motor și Sport, National Geographic, Beau Monde, Story sau Femeia își vor continua ascesiunea în preferințele publicului din România.
Burda International GmbH este activă pe 20 de piete, publică la ora actuală peste 230 de reviste și oferă un număr mare de servicii media digitale. Burda International GmbH este un editor de marcă în Europa Centrală și de Est, cu o extindere rapidă și pe piețele din Asia. Peste 2.400 de oameni lucrează pentru Burda International.
Sursa: www.burdamedia.ro