50 de copii din satul Liteni au primit din partea Fundaţiei Bethany şi a partenerilor săi ghiozdane complet echipate cu rechizite şi ghetuţe pentru iarnă. Acţiunea reprezintă rezultatul campaniei „Ajută-mă să-mi fac ghiozdanul!” desfăşurată de Fundaţia Serviciilor Sociale Bethany împreună cu Moldova Mall, în perioada 9 – 26 septembrie. Cei 50 de copii au fost selectaţi împreună cu cadrele didactice de la Şcoala Liteni atât după situaţia materială a familiilor lor, cât şi după rezultatele şcolare ale copiilor.
„Zâmbetul din ochii copiilor este cel mai de preţ «mulţumesc» pe care-l putem oferi, la nou început de an şcolar, darnicilor sponsori care au încărcat cu de toate ghiozdănaşele celor 50 elevi din şcoala noastră. Fiecare copil a simţit dragostea pe care oameni de omenie le-au dăruit-o din tot sufletul când au primit ghetuţe noi, moi şi călduroase numai bune de încălţat” ,a declarat domnul George Moga, directorul Şcolii Gimnaziale din Liteni, judeţul Iaşi.
Iniţiativa Centrului comercial Moldova Mall de a ajuta copiii aflaţi în dificultate nu este una singulară; campania „Ajută-mă să-mi fac ghiozdanul!” este o continuare a tradiţiei începute cu mulţi ani în urmă de Moldova Mall si Bethany de a-i sprijini pe aceşti copii să meargă la şcoală.
„Campania «Ajută-mă să-mi fac ghizdanul», la fel ca şi campaniile din anii precedenţi în care am strâns rechizite pentru copiii în nevoie, este modul în care noi înţelegem să ne implicăm, împreună cu clienţii noştri, în ameliorarea unei probleme sociale cu care se confruntă foarte mulţi copii: lipsa resurselor necesare pentru a merge la şcoală. Ne bucurăm că am avut o campanie de succes şi anul acesta şi am putut oferi, împreună cu partenerii noştri Fundaţia Bethany şi Fiterman Pharma, un mic sprijin copiilor din satul Liteni.” au declarat repezentanţii centrului comercial Moldova Mall.
Ceea ce este îmbucurător este faptul că, pe lângă rechizitele strânse cu ajutorul clienţilor Moldova Mall şi al voluntarilor Bethany, s-au alăturat şi alte companii şi persoane fizice care şi-au dorit să contribuie la cauza campaniei; astfel, un donator privat a cumpărat ghetuţe pentru toţi cei 50 de copii, iar Fiterman Pharma a donat vitamine pentru cei mici.