În anul 2014, țara noastră va începe o campanie de promovare „outdoor” în valoare de 5 milioane de euro în mai multe țări, care va include reclame la metrou, în aeroporturi, pe autostrăzi, autobuze și pe faimoasele taxiuri din Londra. Prezent la târgul World Travel Market, care are loc între 4 și 7 noiembrie în capitala Angliei, Răzvan Filipescu, președintele Autorității Naționale pentru Turism (ANT), a declarat că instituția pe care o conduce va demara un proiect de promovare „outdoor” a țării noastre pe piețele țintă (Statele Unite, Germania, Austria, Franța, Marea Britanie, Spania, Italia etc.), însă și pe unele piețe de oportunitate, precum Israel, Turcia sau Republica Moldova.
Proiectul va fi derulat pe următorii doi ani și va costa 5-6 milioane de euro. Președintele ANT a declarat, de asemenea, că sunt prevăzute diverse modalități de promovare. De pildă, țara noastră va fi promovată în Marea Britanie pe taxiuri, clădiri, metrouri, aeroporturi, etc. În cadrul acestui proiect, vor fi promovate produsele turistice ale României. Toată promovarea este bazată pe analizarea detaliată a fiecărei piețe. Va fi promovat turismul cultural, turismul în natură și ecoturismul. Atracțiile turistice ale țării noastre urmează să fie prezentate pe aproximativ 150 de taxiuri londoneze. Panourile publicitare vor fi amplasate și în zonele de tranzit, aeroporturi, stații de metrouri și autostrăzi. În Spania, reclamele vor apărea și pe autobuze.
Sursa: www.zf.ro