Mediu

noiembrie 14, 2012
 

Un operator gigant va promova destinații din România

Mai multe articole de »
Postat de:
Etichete: ,
Turoperatorul german ITS Reisen, care deține 2.500 de agenții de turism și este prezent în 13 țări, va promova destinații românești în agențiile din Germania, Austria și Elveția. Agențiile operatorului vor promova Delta Dunării, dar și circuite culturale și destinații de turism activ și în natură, în principal drumeții de observare a florei și faunei. Un catalog care va promova exclusiv destinații românești va fi distribuit, de la începutul anului 2013, în 2.500 de agenții din Austria, Elveția și Germania.  Bucureștiul și Sibiul apar deja în cataloagele de City Trips ale operatorului german. ITS Reisen face parte din concernul Rewe, locul doi în topul concernelor turistice din Germania, în funcție de profitul realizat.
Autor: Smaranda Năstasă




 
 

 

Bază Wizz Air la Iaşi

Dezvoltarea şi extinderea sistemului de transport aerian sunt două dintre strategiile prin intermediul cărora Iaşul se poate remarca pe harta economică europeană. Un important punct de reper în acest sens este deschidere...
de
 

 
 

România va avea un portal oficial de turism. Ce informaţii va conţine romania.travel

România va avea până la sfârşitul anului un portal oficial de turism, romania.travel, construit pe platforma site-ului de promovare realizat de biroul de turism al României de la New York şi care va conţine informaţii ...
de
 

 
 

Paralela 45: Moldovenii preferă destinațiile de lux, ardelenii, prețuri corecte; pachetul mediu de vacanță, 500 euro/persoană

Românii au un buget mediu pentru vacanța de vară de 500-550 de euro de persoană, iar în 2014 majoritatea preferă insulele grecești, a declarat, miercuri, Alin Burcea, fondatorul agenției de turism Paralela 45, într-o c...
de
 

 

 

Revelionul all inclusive la munte, cel mai cerut produs – 70% din camere ocupate

Potrivit Agerpres, Revelionul all inclusive la munte, în hoteluri premium, de 4 şi 5 stele, în staţiuni precum Predeal, Poiana Braşov, Sinaia, Băile Felix sau Vatra Dornei, este cel mai cerut produs al momentului, inclus...
de
 

 
 

Atracţiile turistice româneşti, promovate pe taxiurile londoneze

În anul 2014, țara noastră va începe o campanie de promovare „outdoor” în valoare de 5 milioane de euro în mai multe țări, care va include reclame la metrou, în aeroporturi, pe autostrăzi, autobuze și pe faimoase...
de
 

 




 
Marmura iasi Promovare online Carucioare copii suplimente nutritive & pro nutrition Granit iasi