Numărul special al revistei „Sociologie Românească” (1/2013) dedicat mass-media și new-media în contextul crizei economice actuale va găzdui lucrări care doresc să contribuie la clarificarea unor aspecte precum: asemănările şi deosebirile dintre mass-media și new-media, transformările și schimbările recente de pe piața presei, a comunicării și a publicității din România și din străinătate, impactul social-media asupra jurnalismului tradițional și al comunicării publice/politice, influența contextului socio-cultural şi politic asupra activității online a jurnaliștilor și a comunicatorilor etc.
Sunt invitați la această dezbatere specialiști în comunicare și mass-media, jurnaliști, politologi și sociologi, care să prezinte atât abordări comparative, cât şi abordări focusate pe schimbările din industria comunicării, din PR și publicitate, din presa generalistă sau din presa tematică/specializată survenite în contextul tehnologic, economic și politic actual.
Data limită pentru primirea articolelor este 15 februarie 2013. Acestea trebuie trimise în format Word, respectând instrucțiunile pentru autori găsite pe pagina web a revistei: www.arsociologie.ro/ro/sociologieromaneasca/instructiuni-autori, sau coordonatorului acestui număr – Antonio Momoc: [email protected]
„Sociologie Românească” este revista Asociației Române de Sociologie, editată în colaborare cu Editura Institutul European din Iași, Institutul de Cercetare a Calităţii Vieţii al Academiei Române, Universitatea „Al. I. Cuza” din Iaşi, Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu, Universitatea „Petre Andrei” din Iași, Universitatea de Vest din Timişoara și Universitatea din Oradea. Procesul de revizie este de tipul double blind peer-review, revista fiind indexată în baze de date internaționale (CEEOL, ProQuest – Sociological Abstracts, EBSCO – SocINDEX with Full Text , ULRICHSWEB şi Index Copernicus) și acreditată în categoria B+ de către CNCS. Mai multe informații găsiți pe pagina web a revistei: www.arsociologie.ro/sociologieromaneasca.